خانه / اخبار / راهنمای گام به گام سئو | SEO
seo سایت

راهنمای گام به گام سئو | SEO

وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت جدید می شود ، برخی از مشاغل با توجه به میزان اطلاعات موجود در آنجا می توانند مرعوب شوند. و غالباً ، اگر آنها به کمک یک مشاور داخلی یا مشاور داخلی کمک نمی کنند ، هیچ کاری انجام نمی دهند.

امروز می خواهیم موارد ساده ای را برای انجام خدمات سئو در وب سایت خود با پای راست انجام دهیم – حتی اگر نمی توانید یک حرفه ای استخدام کنید تا به شما کمک کند.

اصول سئو در داخل وب سایت

مهمترین عناصر برای بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت شخصی شما اتفاق می افتد. ممکن است در مورد ایجاد لینک (که فقط در یک لحظه به آن خواهیم رسید) چیزهای زیادی را بشنوید ، اما ساختمان پیوند بدون بهینه سازی جستجوی مناسب در سایت چندان مؤثر نیست. در اینجا حداقل عناصر بهینه سازی حداقل سایت شما باید در صفحه اصلی وب سایت خود ، از جمله و به ویژه صفحه اصلی قرار دهید.

قانون طلایی بهینه سازی یا سئو در سایت

قبل از شروع کار ، نکته ای که می خواهید هنگام استفاده از هر یک از عناصر SEO زیر در نظر داشته باشید این نیست که بیش از حد از آن استفاده کنید. ممکن است شما وسوسه شوید که کلمات کلیدی زیادی را بر روی صفحات خود بکار ببرید، اما این هدف نیست.

در حقیقت ، Google مجازات بیش از حد بهینه سازی را راه اندازی کرده است و وب سایتهایی را که کلمات کلیدی بیش از حد زیادی در یک صفحه دارند ، هدف قرار می دهد. بنابراین وقتی صحبت از بهینه سازی کلمات کلیدی می شود ، آن را ساده نگه دارید – تا پنج صفحه کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی را برای هر صفحه در وب سایت خود بیاندیشید و برای آن ها بهینه شوید.

اگر مطمئن نیستید چه کلمات کلیدی برای استفاده دارید، سعی کنید به برخی ایده‌های اولیه در مورد Ubersuggest وارد شوید تا پیشنهادها بگیرید. یا اگر شما واقعا می‌خواهید به فرآیند تحقیق کلمه کلیدی وارد شوید، راهنمایی را برای کلیدواژه های بخش ۱ و بخش ۲ بررسی کنید.

تگ عنوان

برچسب یا تگ عنوان روی صفحات وب سایت شما به موتورهای جستجو در مورد آنچه که صفحه در مورد آن است، می‌گوید. آن باید ۷۰ نویسه یا کم‌تر باشد و شامل نام تجاری و یا نام تجاری شما باشد که فقط به آن صفحه خاص مربوط می‌شوند. این برچسب بین برچسب‌های < HEAD / HEAD < در نزدیکی بالای کد HTML برای صفحه قرار داده شده‌است.

پایان بخش اول

منبع: neilpatel

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طراحی سایت وردپرس

آموزش گام به گام طراحی وب سایت وردپرسی

باور کنید یا نه ، اما دانستن چگونگی طراحی و ساخت وب سایت از ابتدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *