خانه / اخبار / ۸ مرحله که برای طراحی مجدد سایت باید چک کنید
طراحی مجدد سایت

۸ مرحله که برای طراحی مجدد سایت باید چک کنید

وب سایت شما یک ابزار تجاری است.

این یک تبلیغ فروش، یک کارت ویزیت، یک نمایش برای محصولات / خدمات، یک تبلیغ و یک فهرست است. هر یک از این وظایف برای برند شما و موفقیت شما هم به صورت آنلاین و هم به صورت آنلاین ضروری است.

وقتی به وب سایت خود فکر می‌کنید، طراحی از همیشه مهم‌تر می‌شود. شما ممکن است حتی تجدید نظر در کل ظاهر خود را شروع کنید، یا شاید مدتی است که فکر می‌کنید.

اگر در این مرحله هستید، برخی ضروری هستند که باید برای بهترین نتیجه در ذهن خود داشته باشید. این‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین وب سایت ممکن برای یک پایگاه قوی در اینترنت را طراحی کنید.

طراحی مجدد سایت چند چیز را برای کسب‌وکار شما در سطوح مختلف انجام می‌دهد. این می‌تواند باعث شود سایت شما جذاب‌تر و با طراوت باشد و بازاریابی شما را به عنوان یک نتیجه بهبود بخشد.

طراحی مجدد وب سایت چند چیز را برای کسب‌وکار شما در سطوح مختلف انجام می‌دهد. این می‌تواند باعث شود سایت شما جذاب‌تر و با طراوت باشد و بازاریابی شما را به عنوان یک نتیجه بهبود بخشد.

۸ چیزی که قبل از طراحی مجدد سایت می‌بایست بررسی کنیم

  1. آنالیز چه چیزهایی کار می کند و چه چیزهایی کار نمی کند
  2. تعیین اهداف روشن
  3. کاربران خود را بشناسید
  4. رقابت را بررسی کنید
  5. محتوای وب سایت خود را بررسی کنید
  6. ضربه زدن به نقاط بازرسی SEO
  7. آیا نسبت به تلفن همراه پاسخگو است؟
  8. CMS را ارزیابی کنید

۱- آنالیز چه چیزهایی کار می‌کند و چه چیزهایی کار نمی کند

قبل از اینکه بتوانید تغییرات هوشمندانه در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید، باید تصمیم بگیرید که کدام جنبه‌ها و مشخصه‌ها می‌توانند تغییر کنند.

چه بخش‌هایی از طراحی شما کار می‌کنند؟ استفاده از تجزیه و تحلیل برای دیدن آنچه که بازدید کنندگان شما ارزشمند می‌دانند و آنچه که آن‌ها انجام نمی‌دهند. چیزهایی که در حال کار کردن نیستند، یک شرکت مورد نیاز است – شما می‌توانید و یا باید از شر آن خلاص شوید و یا آن را بهبود بخشید.

طراحی وب سایت شما به طور مستقیم بر عملکرد بازاریابی آنلاین شما تاثیر می‌گذارد، بنابراین استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم‌گیری هوشمندانه یک ضرورت است. کدام صفحات بازدید نشده اند؟ چه اتفاقی رخ نخواهد داد؟ این بخش از اطلاعات را جمع‌آوری کنید تا به شما در ایجاد تصمیمات مهم در مورد طراحی سایت جدید کمک کنید.

۲- اهداف هوشمند برای خود مشخص کنید

هر پروژه به اهداف نیاز دارد و طراحی مجدد وب سایت شما نباید متفاوت باشد. به طور خاص، شما باید اهدافی را برای این که وب سایت تان برای بازاریابی SEO کار می‌کند مشخص کنید، نه این که چقدر خوب به نظر می‌رسد یا چقدر شیک است.

این به آن معنا نیست که نگاه کلی خوب به تلاش‌های بازاریابی کمک نمی‌کند. با این حال، اگر فقط به ظاهر و نگاه کردن در مورد عملکرد تمرکز کنید، کاملا متوجه نیستید.

یک وب سایت ساده که به طور یکپارچه برای کاربر کار می‌کند نسبت به جایگزین بهتر است. یک وب سایت پر از ویژگی‌های بصری و کد فانتزی به طور اجتناب‌ناپذیری دارای مشکل خواهد بود. (به زمان بار کردن آهسته، ناوبری دقیق و یا لینک‌های صفحه گیج‌کننده فکر کنید)همه آن چیزها مهمان را خنثی خواهند کرد، که آخرین چیزی است که شما می‌خواهید انجام دهید. وقتی با Thrive کار می‌کنید، ما از طریق این فرآیند به شما کمک خواهیم کرد.

چگونه اهداف خود را طراحی مجدد کنید

اگر می‌توانید از اعداد استفاده کنید. شاید می‌خواهید بازدید کنندگان وب سایت خود را دو برابر کنید و یا وب سایت را با درصد معینی افزایش دهید یا آن‌ها را افزایش دهید.
اهداف طراحی مشخص کنید که خیلی مبهم نیستند. به عنوان مثال، “بهتر به نظر می‌رسد” زیاد کمک نمی‌کند، در حالی که “باید یک نگاه تمیز و مدرن با فضای سفید بسیار داشته باشد” بسیار مفید
ویژگی‌های خاص را ذکر کنید. شاید شما خواستار فراخوانی بیشتر برای عمل، فرم‌های سریع و آسان برای کاربران برای پر کردن، یک اسلایدر testimonial گردان، و غیره هستید.

در مورد کاربران / مخاطبان هدف خود تحقیق کنید

برای ایجاد بهترین وب سایت برای کاربران خود ، باید بدانید که آنها کیست و چه چیزی را دوست دارند.

اولویت‌های آن‌ها چیست؟ سبک مرور آن‌ها چیست؟ چه کلمات کلیدی را می توان از آن‌ها استفاده کرد؟ تمام این اطلاعات به شما کمک می‌کند که بهترین طراحی مجدد را برای آن‌ها و نیازهای آن‌ها ایجاد کنید.

رقابت خود را بررسی کنید

نگاه به رقابت شما یک روش عالی برای دیدن کارهایی است که دیگران در صنعت شما انجام می دهند ، و اینکه چگونه شما به طور بالقوه می توانید بهتر عمل کنید.

اگر رقیب شما واقعاً موفق است ، سعی کنید بفهمید که چرا چنین است. آنها با وب سایت خود چه می کنند که شما نیستید؟ این می تواند به شما کمک کند وانمود کنید که مشتری هستید و از آن زاویه به آن نگاه می کنید ، سپس دو سایت خود را با یکدیگر مقایسه کنید. به مناطقی خاص توجه داشته باشید که در آن سکونت دارید و اهداف خود را برای بهبود طراحی مجدد تعیین کنید.

۵- محتوای خود بررسی و تازه کنید

بازنگری وب سایت بهانه ای مناسب برای ایجاد یک استراتژی جدید برای محتوا است.

طراحی شما و محتوای شما ، بیش از همه ، با هم کار می کنند. یک رویکرد تازه به محتوا می تواند شما را به ارتقاء ارتفاعات جدید کمک کند. در اینجا چند ایده آورده شده است:

وبلاگ های قدیمی و قدیمی منفردی که می توانید آنها را به روز کنید و / یا مجدداً برای نتایج بهتر بازنویسی کنید
برنامه جدید انتشار را بر اساس بهترین روشها برای جذب کاربر تنظیم کنید
به محتوایی که عملکرد خوبی دارد نگاه کنید و از آن به عنوان الگویی برای توسعه محتوای آینده استفاده کنید

به نقاط بازرسی SEO سایت توجه کنید

طراحی مجدد وب سایت شما قصد دارد بازاریابی شما را تقویت کند ، بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری قابل کشف باشید. SEO در این مرحله برای این منظور بسیار مهم است.

روشهای مختلفی برای بهینه سازی سایت شما برای SEO در طی طراحی مجدد وب سایت وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که برای تمام مطالب خود عناوین صفحه ، نوشته های توضیحات کاملی و پیوندهای صحیح نوشته شده دارید
برای خوانایی مطالب طراحی کنید و شامل هدرها و زیرنویس ها شوید
کلمات کلیدی مناسب را در تمام صفحات فرود خود هدف قرار دهید
زمان بارگیری سایت را بررسی کنید و آنها را تا حد ممکن به حداقل ممکن برسانید
ما یک لیست چک قبل از راه اندازی سئو (با اینفوگرافیک) را برای مواقعی مانند اینها قرار داده ایم.

مطمئن شوید که وب سایت ریسپانسیو است

این آمار واضح است: در سال ۲۰۱۶ ، مرورگرهای موبایل مرور مرورگرهای رومیزی را دور زد و از آن زمان تاکنون فقط به افزایش خود ادامه داده است. کاربران در تلفن ها و رایانه های لوحی خود سایت شما را بررسی می کنند ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که این وظیفه است.

این بدان معنی است که وب سایت شما باید پاسخگو باشد – باید بتواند خود را بر اساس اندازه صفحه نمایش و دستگاه کاربر پیکربندی کند. بازدید کنندگان این را بیش از پیش از تجربه مرور خود انتظار دارند و اگر آن را ندارید ، آنها به جای دیگری خواهند رسید.

قابلیت ریسپانسیو به طراحی وب سایت همچنین SEO شما را تقویت می کند ، بنابراین از آن غافل نشوید. در Thrive ، ما فقط وب سایتهای واکنش گرا طراحی می کنیم ، بنابراین وقتی با ما کار می کنید نگران این موضوع نباشید!

CMS خود را ارزیابی کنید

CMS (سیستم مدیریت محتوا) که شما انتخاب می کنید ، کارهایی را که می توانید با ساخت و طراحی مجدد سایت خود انجام دهید ، محدود خواهد کرد. بستر وب سایت شما باید گزینه ها و قابلیت های خود را با اهدافی که سعی در تحقق آنها دارید تعادل برقرار کنید.

کدام مزایا و ویژگی های شما برای ارائه تجربه درست به مشتریان خود به صورت آنلاین است؟ بدون کدام کار می توانید انجام دهید؟

به طور کلی ، ما وردپرس را به عنوان یک سیستم مدیریت عالی همه کاره (CMS) و بستر وب سایت توصیه می کنیم.

برنامه‌ریزی و استراتژی یک وب سایت طراحی مجدد

اگر به یک وب سایت نیاز دارید، تنها به ظاهر خود توجه نکنید. در عوض، شما باید در مورد طراحی و عملکرد برای بهترین نتایج بازاریابی تلاش کنید.

همچنین باید یک گام به عقب بردارید و نحوه اجرای مجدد آن را محدود کنید. اهداف خود را مشخص کنید، کاربر خود را درک کنید، در مورد محتوای خود تجدید نظر کنید، به رقابت نگاه کنید، و آن را مسئول و SEO تر کنید.

نحوه کارکرد وب سایت شما به عنوان یک کل به شما کمک می‌کند اهداف کسب‌وکار خود را برآورده کنید. آن به عنوان یک کارت تجاری مجازی، تبلیغ نام تجاری، ژنراتور سرب، نمایش محصول / خدمات و چیزهای دیگر عمل خواهد کرد.

به هشت نکته مهم برای طراحی مجدد خود نگاه کنید، مسیر خود را تعریف کنید و حرکت کنید.

اگر برای طراحی مجدد وب سایت به راهنمایی نیاز دارید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مانند Thrive می‌تواند به شما کمک کند. بیایید طراحی و عملکرد خود را برای سایتی که نتایجی را که می‌خواهید ارایه دهد، بهبود بخشیم!

منبع: thriveagency

درباره‌ی admin

حتما ببینید

طراحی سایت وردپرس

آموزش گام به گام طراحی وب سایت وردپرسی

باور کنید یا نه ، اما دانستن چگونگی طراحی و ساخت وب سایت از ابتدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *